Reklamacje towaru

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są nowe, bez wad. Jeżeli zakupiony towar okaże się wadliwy ponosimy za to odpowiedzialność.

1. Na każdy towar w naszym sklepie można złożyć reklamacje – w przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o wcześniejsze skontaktowanie się na biuro@daniken.com.pl

•Reklamacji podlegają tylko wady ukryte produktu powstałe z winy producenta.
• Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne lub wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktu oraz naturalne zużycie towaru.

 

2. Aby zareklamować produkt prosimy o postępowanie według wskazówek:

• Wypełnij formularz reklamacyjny, który możesz pobrać tutaj: Formularz reklamacyjny
• Prosimy o oczyszczenie i w miarę możliwości zniwelowanie nieprzyjemnego zapachu.
• Spakuj towar i wyślij go na adres: DANIKEN, ul. Mogilska 97, 31-545 Kraków.

 

3. W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki prześlemy informację zwrotną odnośnie decyzji w sprawie reklamowanego towaru. Jeżeli decyzja będzie pozytywna i reklamacja zostanie uznana otrzymasz zwrot należności na podane konto bankowe w formularzu reklamacyjnym.

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji do dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODP stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl