Zwroty i wymiany

Mają Państwo prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania paczki bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W przypadku chęci odstąpienia od umowy prosimy postępować według wskazówek:

 

1. W przypadku chęci odstąpienia od umowy prosimy postępować zgodnie z instrukcją. Prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy - następnie należy dokładne sprawdzić czy formularz został poprawnie wypełniony, jest to niezbędne do poprawnej realizacji zwrotu. Należność zostanie zwrócona tą samą formą płatności, jeżeli wybrałeś płatność za pobraniem - podanie numeru konta jest niezbędne do wpisania. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie posiadasz formularza możesz go pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy

Zwrot z tytułu reklamacji: Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań (niezgodność produktu z opisem, wada bądź inne) i chcesz złożyć z tego tytułu reklamację prosimy najpierw o przesłanie tej informacji na adres e-mail: biuro@daniken.com.pl - w przypadku wyboru powodu zwrotu w wygodnych zwrotach opcji reklamacji - nie ma możliwości wygenerowania automatycznie etykiety.

Jeżeli nie korzystają Państwo z wygodnych zwrotów lub zwrotów shoper które oferujemy poniżej

Konieczne będzie poinformowanie nas drogą mailową o odstąpieniu od umowy lub uzupełnienie formularza, przy braku jakichkolwiek dokumentów nie jesteśmy w stanie stwierdzić, który klient zwraca towar. Prosimy o dopilnowanie formalności.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

2. Jeżeli wybierasz zwrot na własną rękę prosimy o odesłanie paczki ze zwracanym towarem na adres:

F.P.H DANIKEN
UL. MOGILSKA 97
31-545 KRAKÓW

Prosimy pamiętać, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Koszty zwrotu ponosi kupujący.

W przypadku chęci odstąpienia od umowy, klient oświadcza, że zwracany produkt jest nieużywany, wolny od wszelakich zapachów oraz posiada oryginalne, przypięte metki.

Jeżeli konsument po odstąpieniu od umowy odsyła przedsiębiorcy towar w stanie uszkodzonym / wskazującym na użytkowanie albo w stanie uniemożliwiającym jego ponowną sprzedaż po regularnej cenie, sklep Daniken zastrzega sobie prawo do obniżenia wartości kwoty zwracanej klientowi.

Jak stanowi Ustawa w treści ust. 4 art. 34: „Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy".

 

3. Zwrotu należności dokonujemy w przeciągu kilku dni od otrzymania paczki.

 

4. Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z powyższym i ponownym złożeniu nowego, niezależnego zamówienia.

5. Zwrot z tytułu reklamacji: Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań (niezgodność produktu z opisem, wada bądź inne) i chcesz złożyć z tego tytułu reklamację prosimy najpierw o przesłanie tej informacji na adres e-mail: biuro@daniken.com.pl - w przypadku wyboru powodu zwrotu w wygodnych zwrotach opcji reklamacji - nie ma możliwości wygenerowania automatycznie etykiety.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium