Venum – marka, która przebojem wtargnęła w świat sportów i sztuk walki
15 lat obecności na rynku. Dla jednych dużo, dla innych niewiele. Ale w przypadku Venum nie liczy się ilość, ale jakość tych lat. Wchodzącym na sprzedażowy rynek nowym producentom sprzętu i odzieży sportowej nie jest łatwo zaistnieć, a jeszcze trudniej wybić się w branży. Venum się udało. Dzięki determinacji, zaangażowaniu i wytrwałości nie tylko jej założyciela, ale także projektantów i pracowników, marka przetrwała nawet branżowy kryzys (kiedy UFC w 2015 podpisało kontrakt na wyłączność z jedną z wiodących marek).
Jak Franck Dupuis – sprzedawca w IBM postawił na przygodę życia
Tak można określić powstanie marki Venum. W 2004 roku Franck Dupuis porzucił pracę sprzedawcy w IBM, by zaistnieć jako twórca marki, która zrewolucjonizowałaby świat sportów walki. Początek Venum to rok 2005. Wykorzystując rosnącą popularność MMA oraz popularnego wówczas brazylijskiego Vale Tudo, firma rozpoczęła produkcję sprzętu i odzieży im dedykowaną. Z miejsca serca zawodników podbiły spodenki, których materiał Rip – Stop, rewelacyjna jakość i warianty graficzne przyćmiły produkty konkurentów. Kiedy w 2010 Venum z powodzeniem wkroczyło na amerykański rynek, pozycja marki umocniła się na tyle, że mogła rozpocząć współpracę ze znanymi nazwiskami w świecie sportu (Lyoito Machita, Thiago Silva).
Sprzęt i akcesoria z charakterystyczną grafiką węża
Venum MMA to nie wszystko. To także muay thai, boks, kimona do jiu – jitsu, sprzęt do karate. Ubrania Venum, sprzęt sportowy i akcesoria do sportów walki - Venum to dzisiaj marka reprezentująca najlepszych sportowców. I Ty możesz dołączyć do grona fanów marki trenując z jej produktami. Najwyższa jakość, innowacyjne rozwiązania, ciekawy design – Venum zasługuje na uznanie.